« یا صاحب الزمانمیلاد پیامبر »

تبریک 17ربیع

نوشته شده توسطرفیعی 30ام آبان, 1397

امشب ماه به آغوش آمنه خواهد آمد و جهان در نور خواهد درخشید. صدای پر و بال جبرئیل می‌آید تا میلاد پیامبر رحمت و تاج افرینش را تبریک گوید. این روز خجسته بر شما مبارک.

***

دل‌ها امشب از شوق ولادت پیامبری عزیز پر از شور و شوق است. این میلاد را به شما تبریک می‌گویم و امیدوارم که در سایه حضرت محمد(ص) سلامت باشید.

***

حضرت محمد(ص) نور مطلق بود از جانب رب متعال که به تاریکی زمین بخشیده شد. نورانی شدن زمین را به همه مسلمین جهان و بخصوص شما تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

***

خلقت بهانه نداشت اگر محمد(ص) نبود. امروز بهانه خلقت به دنیا آمد تا پروردگار به خود آفرین گوید که بهترین آفریدگاران است. خدای را به خاطر آفرینش پیامبر عزیزمان شکرگزارم و به شما تبریک عرض می‌کنم.

***

میلاد والا پیامبر(ص)، کسی که چراغ دانش او تا روز قیامت روشن و روشنی‌بخش است و آن که قرآن ناطق و مایه رحمت است، را تبریک می‌گویم.

***

با ولادت حضرت محمد(ص) نوری از شهر مکه درخشید و فروغ ایزدی پدیدار شد، چشمه فیض الهی جوشیدن گرفت و جهان از تشنگی درآمد. این روز فرخنده را به شما تبریک می‌گویم.

***

خداوند به آمنه دختر وهب پسری عنایت کرده است یا گویا پدری را به همه خلق عطا کرده است. میلاد پیامبر رحمت و مهربان‌ترین خلق را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

***

هفدهم ربیع الاول از آسمان خورشیدی به زمین آمد و شب زمین را تبدیل به روز کرد. میلاد گل سرسبد خلقت را تبریک و شادباش می‌گویم.

***

ربیع یعنی بهار و چه بهاری از ربیع‌الاول بهاری‌تر که میلاد عصاره خلقت را در خود جای داده است؟ ولادت حضرت محمد و بهاری‌ترین بهارها را به شما تبریک می‌گویم.


فرم در حال بارگذاری ...