آرشیو برای: "آبان 1397"

تبریک 17ربیع

نوشته شده توسطرفیعی 30ام آبان, 1397
امشب ماه به آغوش آمنه خواهد آمد و جهان در نور خواهد درخشید. صدای پر و بال جبرئیل می‌آید تا میلاد پیامبر رحمت و تاج افرینش را تبریک گوید. این روز خجسته بر شما مبارک. *** دل‌ها امشب از شوق ولادت پیامبری عزیز پر از شور و شوق است. این میلاد را به شما تبریک… بیشتر »

میلاد پیامبر

نوشته شده توسطرفیعی 30ام آبان, 1397
مژده دهید که ختم المرسلین به دنیا آمد. مژده دهید که سرما و سیاهی به سر رسید و بشریت را برای رسیدن به کمال و عزت مژده دهید. من نیز به نوبه خود روز فرخنده میلاد آخرین پیامبر را به شما مژده می‌دهم. بیشتر »

وصیت نامه شهید

نوشته شده توسطرفیعی 30ام آبان, 1397
وصیت نامه شهید مهدی سلطانی دست از ولایت فقیه و روحانیت مبارز برندارید و به سخنان امام گوش دهید که مانند سخنان حضرت مهدی (عج) می باشد. منافقان را به شدت سرکوب کنید. مادرم مگر من از علی اکبر و قاسم و دیگر شهدای کربلا عزیزترم، پس برای آنها گریه کنید و شما… بیشتر »

پیام تبریک

نوشته شده توسطرفیعی 19ام آبان, 1397
حلول ماه ربیع الاول مبارک بیشتر »

بیست وهشت صفر

نوشته شده توسطرفیعی 13ام آبان, 1397
السلام علیک یا حسن ین علی ایها لمجتبی یابن رسول الله بیشتر »

پیام بیست وهشت صفر

نوشته شده توسطرفیعی 9ام آبان, 1397
۲۸ صفر در راه است … ایام سوزناک رحلت حضرت محمد ( ص) ، شهادت امام حسن ( ع) و شهادت امام رضا (ع) را به همه ی شما عزیزان تسلیت میگوییم دلم به یاد تو امشب لبالب از شور است تو کیستی که حریمت چو کعبه مشهور است رحلت پیامبر اکرم (ص) بر تمام مسلمین جهان تسلیت… بیشتر »

سلام برسالار عشق

نوشته شده توسطرفیعی 9ام آبان, 1397
مراسم بزرگداشت اربعین سیدالشهدا(ع)باحضور طلا ب واساتید بصورت گسترده باسخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقاسروری ومداحی طلاب همراه با زیارت اربعین برگزار گردید بیشتر »

سبک زندگی اسلامی در جامعه ی اسلامی مدرن

نوشته شده توسطرفیعی 2ام آبان, 1397
سبک زندگی با هویت، ارزش ها و فرهنگ یک جامعه ارتباط متقابل و دو سویه دارد، بنابراین سبک زندگی یک جامعه بر فرهنگ آن تأثیر می گذارد و همین طور است در مورد تأثیرپذیری سبک زندگی از فرهنگ. غرب همواره جهت تسلط و استعمار بر سایر کشورها و مخصوصاً بلاد اسلامی از… بیشتر »